14 Temmuz 2013

Shemellon'a Kocaman Teşekkür!

Merhaba,
Hemen hemen her blogger'ın rüyası Shemellon Header'larından biri de benim oldu.
Sevgili Shemellon öyle içtenlikle öyle zevkli bir header yaptı ki ba-yıl-dım!
Ne istediysem nasıl istediysem büyük bir sabır ve hoşgörüyle yaptı bu güzel headerı ve ben de hemen seve seve kullanmaya başladım.
Kendisine çok ama çoook teşekkür ediyorum. Üstelik bu güzel header karşılığında sokak kedilerini mutlu etme şansı da verdi. Kediciklerin maması hemen yola çıkıyor!
Ayrıca kendisini tanıma şansı bulduğum için çok mutlu oldum, eline yüreğine sağlık yetenekli ve zevkli arkadaşım.
Çok sevgiler..
Bu yazıyı paylaş...
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Email This
  • Pin This
  • Share on Tumblr

11 yorum

  1. offfffffffffffffff ablaaaaa napmışsın sennn :)) kıskandım desemmmmmm yalan olmaz çok beğendim hep hoş işler yapıyor ablam ama bunu nedense ayrı bir beğendim güle güle kullan Deniz'in Şarkısı nazara gelirse benden bilebilirsin :P :)) şaka şaka

    YanıtlaSil
  2. Gerçekten muhteşem oldu maşallah diyelim:))

    YanıtlaSil
  3. Dedim sana çok kıskanacaklar çok:) Güle güle kullan cici

    YanıtlaSil
  4. Çok ama çok teşekkür ederim canım tekrar ellerine sağlık!

    YanıtlaSil
  5. güle güle kullan çok güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  6. Mükemmel olmuş :)

    YanıtlaSil
  7. çok güzel olmuş deniz. Bloğunun ruhunu çok iyi yansıtmış. Arkadaşımızın ellerine sağlık. Kıskanmadım desem yalan olacak keşke benim blogda da böyle bir header olsaydı:( dedim doğrusu! güle güle kullan! maaşallah diyeyim de nazarım değmesin.

    YanıtlaSil
  8. Çok teşekkür ederim, shemellon inanılmaz güzel işler yapıyor, bloğuna bakmanı tavsiye ederim. Headerımı çok sevdim gerçekten!

    YanıtlaSil

 
© Deniz'in Şarkısı
Designed by GeCe
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0